الأربعاء، ديسمبر ٢٧، ٢٠٠٦

الظلمة مهما تكتر تكفيها شمعة واحدة

إلى كل أصحابى من مدونون ومعلقين على مدونتى وحشتونى جداً وأنا موجود ولكنى كنت مشغول كثيراً ، وايضا بسبب تعليقات الناس الجهلة على مدونتى ولكنى سوف أمنع تعليقتهم ، وسأستمر فى التدوين رغم أنف الجميع ، وتأثراً بمقولة صديقى العزيز جاى أوف سن : ـ الكلاب تنبح والقافلة تسير ، وسأكتب كل ما يخطر على بالى وكل خواطرى ، وسأتواصل معكم

وتحية طيبة إلى الصديق العزيز صاحب مدونة جاى أوف سن ، والصديق العزيز صاحب مدونة يوميات كريم ، فهما أعز ما عرفتهم فى عالم التدوين

هناك ٣ تعليقات:

غير معرف يقول...

يا ألف نهار أبيض
يا لهوي يا لهوي حموت من الفرحة
و الله مبسوط كتير أوي و الله يشهد لرجعتك
كنت حزين و زعلان و عاوز أحط إعلان في مدونتي تناشدك الرجوع للتدوين
خلي راسك لفوقك يا حبيبي
و ربنا معانا ما دمنا لا نؤذي أحدا
نحن جايز هكذاخلقنا
نحب الجميع رغم أن الجميع لا يحبنا
إيماننا كبير بخالق وحدها يحاسبنا و سيرحمنا
بالنسبة للتعليقات السخيفة
شوف يا حبيبي
مش بس أنت أنا كمان عندي تعليقات سخيفة
و ليس نحن فقط شوف مدونات أخرى غرقانة في التعليقات السخيفة
صدقني أفضل حل هو عمل كنترول لبعض التعليقات و تنتهي المشكلة
لأنه الكلاب لا تعرف سوى النباح لا تستيطع المناشقة بل الشتم و السب
تحية من القلب لك يا شجاع
مدونة أنا شجاع هكذا خلقت

غير معرف يقول...

gayofsun صديقى العزيز

اشكرك على تشجعيك لى وان شاء الله أقدر أتواصل معكم ، وبمناسبة التعليقات السخيفة ، يا ريت تعلمنى كيف أعمل كنترول على التعليقات ، أن ماكنش صعب عليك تشرحها لى ، وأكون متشكر لك جداً

غير معرف يقول...

صديقي و حبيبي الغالي ( هكذا خلقت ):

انا كمان بجد فرحان هترجع تكتب
و تحياتي و تهنيئتى ليك
و اشكرك على الكلمتين الحلوين اللى كتبتهم فى اول موضوع ليك بعد العودة

انت كمان غالي علية جدا

و بخصوص الكنترول على التعليقات
هشرحلك تعمل ده ازاي

بص يا سيدي
اول ما تعمل سين ان
او ممكن تضغط على داش بورد

المهم تدخل على كلمة سيتنج
و هناك هتلاقى فيه تحته تبويبات كتير
المهم انك هتضغط على تبويب كومنتس
و هتنزل تحت شويه لحد ما تلاقى الاختيار ده
Enable comment moderation?
و طبعا هتختار يس
عشان يشغلك الكنترول على الكومنتس
و تحته هتلقيه بيطلب منك ايميلك او اى ايميل تستقبل عليه الكومنات اللى هتجيلك
و ف الايميل هتلاقى الكومن اللى جايلك
و تحته 3 اختيارات
واحد انه مقبول و ينشر و التانى مرفوض و التال مش فاكر
المهم بعد ما تكتبله ايميلك متنساش تضغط تحت على سيف سيتنج عشان يحفظ التغيرات اللى علتها

و بالشكل ده نتخلص من التعليقات اللى اصحابها مش بيتكلموا باحترام

و اهلا بيك مرة تانيه حبيبى